Prøv gratis - 2app.dk med e-conomic og Billy
Vi har kunder indenfor alle industrier og vi kan nævne nogle af vores kunder nedenfor.
Vi har kunder indenfor alle industrier og vi kan nævne nogle af vores kunder nedenfor.
Firmaoplysninger 2APP
Faksinge by 8
4720 Præstø
Tlf. nr. +45 40 11 17 30
Email info@2app.dk
CVR 27 26 61 85
Nærværende handelsbetingelser (herefter "handelsbetingelser") tiltrædes ved at afkrydse "Jeg har læst og accepterer handelsbetingelser" på bestillingsformularen, ved at anvende APP’en eller andre af virksomhedens services, og gælder mellem 2APP ApS, CVR-nr. 27266185, Faksinge by 8, 4720 Præstø (herefter "2APP") og kunden (herefter "Kunden"). Hvis Kunden er en juridisk person accepteres disse handelsbetingelser på vegne af Kunden. Denne service er B2B.
En app er en integration mellem en webshop og ERP system eller en service, der forbinder to systemer.
Abonnementets varighed og fakturering
Abonnementet træder i kraft ved bestilling og løber indtil det opsiges i overensstemmelse med disse handelsbetingelser.
Første faktureringsperiode løber fra ordredato til udgangen af et kalenderkvartal. Herefter faktureres kvartalsvis forud, med mindre andet aftales eller handelsbetingelser for andre specifikke produkter siger det.
Efter bestilling er der for nye kunder en gratis fortrydelsesret på 14 dage. Såfremt 2APP sætter en app op for kunden betales der en engangsydelse, og denne er ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Abonnements omfang og anvendelse
Kunden opnår i overensstemmelse med disse handelsbetingelser en ikke-eksklusiv adgang til at anvende 2APPS’s app til integration af webshop og økonomiprogram, som 2APP stiller til rådighed som en online service via vores hjemmeside www.2app.dk. Kunden erhverver ikke app eller en kopi eller del heraf og opnår ikke retten at afvikle app’en undtagen som online service på 2APP’s hosting server.
Kundens abonnement giver Kunden adgang til at bruge app’en til det antal overførsler og data m.v., der fremgår af de specifikke produkter. Såfremt Kunden måtte have behov for yderligere kapacitet eller funktionalitet, vil abonnementet automatisk blive opgraderet ved brug af sådanne yderligere overførsler og data m.v., og Kunden accepterer, at prisen tilsvarende vil blive forøget.
I selve app’en eller på 2APP’s hjemmeside findes en oversigt over produkter og abonnementstyper. For enkelte funktioner, ydelser og tillægsmoduler kan der være tilknyttet selvstændige betingelser, der skal accepteres i tillæg til disse Handelsbetingelser før de kan anvendes.
Adgangen til at anvende app’en gælder udelukkende for Kunden og Kunden indestår for og har de fulde ansvar for de tredjeparter, som Kunden giver adgang til app’en eller som bruger Kundens login detaljer.
Med undtagelse af det, der fremgår af 3.d., er Kunden ikke berettiget til at overdrage abonnementet til tredjemand, hverken helt eller delvist, eller til at give adgang til APP til tredjemand.
Kunden skal sikre, at app’en ikke bliver anvendt på en måde, som kan skade 2APP’s navn, omdømme eller goodwill, eller som er i strid med relevant lovgivning eller anden regulering.
Priser og betalingsbetingelser
Betalingsbetingelser er 8 dage netto fra fakturadato eller hvis andet aftales.
Betales abonnementet ikke rettidigt, sendes rykker 1 uden gebyr 7 dage efter fakturaens forfaldsdato. Betales abonnementet fortsat ikke, sendes 10 dage senere rykker 2 med gebyr på DKK 150,00. Såfremt betaling stadig ikke er modtaget inden 7 dage efter rykker 2, spærres adgangen til app’en. Adgangen til app’en åbnes igen efter modtaget betaling, medmindre 2APP forinden har ophævet abonnementet.
Kunden accepterer, at fakturaer og rykkere sendt pr. e-mail til den af Kunden opgivne e-mail-adresse skal anses for leverede, når de er afsendt fra 2APP.
De til enhver tid gældende priser kan findes på 2APP’s hjemmeside og kan ændres ved opslag på hjemmesiden med en måneds varsel til udgangen af et kvartal. Samme gælder for ændringer til sammensætning og indhold af abonnementstyper og tillægsmoduler. Alle priser er ekskl. moms.
Ophør
Kunden kan på hjemmesiden www.2app.dk opsige deres abonnement, foretage ændringer af abonnementet og/eller ændringer af tillægsmoduler til udgangen af et kalenderkvartal (med mindre andet fremgår af beskrivelse eller vilkår for den specifikke ydelse).
2APP kan opsige abonnementet med 6 måneders varsel til udløbet af et kalenderkvartal, eller uden varsel ved Kundens væsentlige misligholdelse af disse handelsaftale eller ved Kundens konkurs eller insolvens.
Kundens data
Ved indgåelse af aftale mellem 2APP og kunden har vi brug for CVR nr., firma navn, kontaktperson, adresse, post nr. og by, telefon nr. og e-mail.
2APP registrer disse oplysninger i vores system med henblik på levering af ydelse og for at kunne kontakte kunden.
2APP opbevarer disse oplysninger i 5 år, og herefter slettes disse.
2APP udlevere ikke oplysninger til tredjemand med henblik på markedsføring af andre ydelser end 2APP’s ydelser til kunden.
Driftsstabilitet
2APP tilstræber højst mulig driftsstabilitet, men er uden ansvar for nedbrud eller driftsforstyrrelser, herunder for driftsforstyrrelser forårsaget af faktorer uden for 2APP’s kontrol. Herved forstås bl.a. strømsvigt, fejl på udstyr, internetforbindelser, telekommunikationsforbindelser eller lignende. Applikationen og servicen leveres, som den er og forefindes, og 2APP fraskriver sig enhver garanti, tilsikring, indeståelse eller andre vilkår, uanset direkte eller indirekte.
I tilfælde af nedbrud eller forstyrrelser tilstræber 2APP i at genskabe normal drift hurtigst muligt.
2APP opbevarer disse oplysninger i 5 år, og herefter slettes disse.
Planlagte afbrydelser vil fortrinsvis blive placeret i tidsrummet kl. 23.00-07.00 dansk tid. Skulle det blive nødvendigt at afbryde adgangen til 2APP’s systemer uden for det anførte tidsrum, vil dette blive varslet forinden i videst muligt omfang via e-mail.
Ændringer
2APP er berettiget til løbende at foretage opdateringer og forbedringer af vores app’s
2APP er ligeledes berettiget til at ændre sammensætning og opbygning af app’s og ydelser. Sådanne opdateringer, forbedringer og ændringer kan ske med eller uden forudgående varsel, og kan påvirke services, herunder informationer og data uploadet til eller afgivet af app.
Overdragelse
2APP har ret til at overdrage sine rettigheder og forpligtelser overfor Kunden til koncernforbundet selskab eller tredjemand.
Kunden accepterer, at 2APP er berettiget til at anvende underleverandører i alle forhold, herunder til afvikling og drift af app’en og til opbevaring af Kundens data.
2APP’s ansvar
2APP fraskriver sig ethvert ansvar i relation til disse handelsvilkår, services eller brug af app’s, uanset om dette opstår i kontrakt eller udenfor kontrakt, herunder for driftstab, følgeskader eller andre indirekte tab, tab af data, tab begrundet i produktansvar eller tab, der er opstået som følge af simpel uagtsomhed.
2APP er ikke ansvarlig for de tredjepartsløsninger, der er tilgængelige og/eller integreres med app’en. 2APP kan således ikke holdes ansvarlig for rigtigheden, fuldstændigheden, kvaliteten og pålideligheden af informationerne og heller ikke resultaterne, som opnås gennem disse tredjepartsløsninger. Tilsvarende kan 2APP ikke holdes ansvarlig for tredjepartsløsningernes tilgængelighed, sikkerhed, ændringer eller funktionalitet, herunder for mulige skader og/eller tab forårsaget af tredjepartsløsninger. Det påhviler Kunden at føre bevis for, at et af Kunden lidt tab ikke kan tilskrives tredjepartsløsninger.
Uanset typen af tab eller ansvarsgrundlaget er 2APP’s samlede ansvar beløbsmæssigt begrænset til Kundens betaling i 12 måneder før det ansvarspådragende forholds indtræden, dog i alle tilfælde maximum DKK 5.000. Kunden påtager sig at friholde 2APP for produktansvarsskader, tredjemands tab og øvrige krav fra tredjemand som følge af Kundens brug af app.
Kunden accepterer at skadesløsholde 2APP mod ethvert krav eller tab, der skyldes produktansvar, tab hos tredjeparter eller ansvar for tredjeparter, i det omfang det hidrører fra Kundens brug af app.
Tavshedspligt og sikkerhed med data
2APP behandler alene Kundens data, efter dennes instruks og således ikke til egne, uvedkommende formål.
2APP har tavshedspligt om alle informationer, 2APP måtte komme i besiddelse af om Kunden, og er ikke berettiget til at videregive sådanne informationer til tredjemand, medmindre sådan information er offentlig tilgængelig, eller hvor 2APP har fået informationen fra en tredjepart udenfor fortrolighed, eller hvor 2APP er forpligtet til at videregive informationen ifølge lovgivning eller efter pålæg fra en myndighed eller domstol.
c. 2APP har truffet de fornødne tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at oplysninger i app hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab, misbruges eller i øvrigt behandles i strid med lov om behandling af personoplysninger.
I det omfang Kunden anvender information, brugernavne eller passwords, der vedrører tredjeparts information eller services i forhold til 2APP, indestår Kunden for, at videregivelse af sådan information og 2APP behandling af sådan information ikke krænker rettigheder eller aftale med tredjemand. Kunden skal skadesløsholde 2APP for ethvert tab i forbindelse med denne bestemmelse.
Ændring af vilkår
2APP er berettiget til at ændre disse handelsvilkår i enhver henseende. De til enhver tid gældende handelsvilkår vil være tilgængelige på 2APP’s hjemmeside. 2APP tilsigter at give rimeligt varsel (1 måned) i forbindelse med enhver ændring, ved opslag på hjemmesiden. Brug af app efter en ændring af disse handelsvilkår udgør en accept af sådanne ændrede handelsvilkår. Det er Kundens forpligtelse løbende at holde sig opdateret i forhold til ændringer af handelsvilkår.
Tvister
Disse Vilkår er undergivet dansk ret og enhver tvist, der udspringer af abonnementet, herunder disse handelsvilkår, skal anlægges ved Byretten i København.
Gyldighed
2APP’s handelsbetingelser er gyldige fra 01-06-2016.
2 APP - All rights reserved © 2016